100302 - natten före Dagen

Hej hej!

Malin och jag är fr o m imorgon, den 2e mars, ute på äventyr i Thailand! Vi har inte fastställt en resrutt men vi har väldigt många planer och öar vi vill besöka. Vi kommer att börja nere i södra Thailand, ordningen ser ut ungefär såhär:

Phuket
Phi Phi Islands
Koh Lanta
Koh Mook
Koh Lipe
Koh Samui
.. och sist men inte minst några dagar i otroliga Bangkok!

Vår tanke med den här bloggen är att kunna uppdatera er där hemma med lite bloggande då och då. Hur ofta det blir har vi ingen aning om. Det blir iallafall inte varje dag.. lite bruna vill vi ändå bli =)!

• Vårt första flyg går från Kastrup 12.25 mot Istanbul där vi väntar i 7 timmar. Nästa flyg avgår 23.40 mot Bangkok. Vi landar runt 13.40, väntar ytterliggare 4 timmar och seeen flyger vi ner till Phuket där vi väntas vara framme vid 19-tiden! I Phuket har vi bokat två nätter på ett (förhoppningsvis) trevligt hotell längs Kata Beach som heter The Beach Boutique House som ni kan kika på här!



Klockan börjar bli mycket men jag är klarvaken. Malin ligger nog och sussar gott där hemma, vilket jag också bör göra. Jag har 39 graders resfeber nu, det har liksom hunnit ikapp mig att vi åker om ett par timmar! Vi har tjatat om denna resa i hur många månader som helst, och nu är vi här. Dagen med stort D imorgon!

Mamma och jag ska möta Malin, Birgitta och Anton hemma hos Malin imorgon 9.15 och då bär det av mot Kastrup.

Nu ska jag sluta pladdra och sova ett par timmar innan det är dags att ta tag i morgondagens hysteri..


Följ gärna vår blogg dessa fyra underbara veckor vi är borta!


Maaassa kramar ♥
/
Malin & Cecilia

Kommentarer
Postat av: Sara

TREVLIG RESA!!!

Var rädda om er... :)

Tänker på er och är sjuukt avundsjuk!!!

Puss och Kram!!!

2010-03-02 @ 13:55:04
Postat av: Marie

Hej godingar!

Ha en helt fantastisk resa, se spännande platser och träffa en massa kul människor. Vi längtar till att kunna läsa här vad ni hittar på.

Sköt om er.

Kramar Christenssons

2010-03-02 @ 20:50:40
Postat av: F A N C Y

Saknar er redan!

Ha det nu underbart och kom hem som små pepparkakor :D



Pusspuss (L)

2010-03-02 @ 21:57:13
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Mammi Birgitta

Hej tjejer!

Roligt att höra att allt har gått bra! vi tänker på er. Var rädda om er och många kramar och svansviftningar ifrån hela familjen,



Kramar

2010-03-03 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0